Långhelg

Nu är jag ledig fredag-lördag-söndag, helt underbart!! Tiden bara springer iväg o jag undrar vart denna vecka tog vägen?! Måndag-tisdag-onsdag jobbade jag dag o när jag kom hem så hann jag knappt nåe kändes det som, å idag började jag inte förrän halv fem men ändå så gick det i ett från morron tills det var arbetsdax. Men nu ska vi ha några dar ledigt ihop o det känns skönt. Att få tid att pyssla o greja, å tid med familjen...eller ja åtminstone maken för A är ju inte så där vidare värst intresserad av att umgås med mamma =)

R var på massage idag, första gången sen det smällde i höstas. Tror inte det gick sådär vidare värst bra, men de jobbar med helt andra saker än den "vanliga" massagen....hmm det där det lät det =D Hur som helst så är han lagom mörbultad nu o jag kan bara hoppas att allt gör gott på honom, för med tanke på hur mycke pengar vi lägger ner på att bara få R att funka i vardan så skulle jag hoppas att det fick vara bra hela tiden....

I morron hoppas jag på sovmorron, men kan tänka mig att jag är vaken tidigt, allt bara för att jävlas. Fast är vi uppe tidigt kanske vi skulle ta en vända till agilitybanan. Hmmm, var ett bra tag sen vi var där, vart tog träningsinspirationen vägen?!?! Hoppas på att det blir kursande till hösten så kanske jag blir mer motiverad!!


Kommentarer
lillasyster

Att få Roger funka i vardagen? Låter ju som han är mentalt handikappad eller nått ^^

2010-08-06 @ 06:16:36
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0