Jobbarhelg

De senaste dagarna har det mest varit arbete som gällt, orkar inte med så mycke mera då arbetspassen är så långa som de är...menmen det är bara att gilla läget!!

Nu är jag iallafall ledig, på obestämd tid. Usch för att vara tillbaka på ruta ett igen o inte kunna planera livet - NÅNTING!!! Kan få arbeta, kan få gå hemma, kan bli kallad till AF...ja bara en osäkerhet om vad som ska hända på dagarna =( Det är ju oxå bara att acceptera, men jag hoppas på goda nyheter SNART =) Eller så blir jag bara besviken...

Har hunnit vara en vända på agilitybanan. Hundarna bidde otroligt lyckliga iallafall redan när vi körde in på området =) Ronja var en kanonkula med massor av energi o till o med Ira höll ett högt tempo (för att vara hon) o sprang hela banan...fast jämför man med andra huindar så är de inte särskilt snabba, haha!! Men för en trött matte med dålig kondis som inte kan föra sina hundar så är tempot helt okej...

Å medan de ligger utslagna efter morronens träning så ska jag försöka hitta ett ställe att måla på dit regnet inte når. Ser väldigt mörkt o kulet ut ute så jag gissar det blir regn om en stund. Måla behöver jag göra för att fjäska för maken. Nog för att han är speciell men här handlar det inte om att fixa god mat, baka favoritkakan eller på sånna sätt få honom nöjd - ne här gäller det att vara målare för hela slanten =) Så det är det jag ska fixa med nu under eftermiddan....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0