Inte planerat

Hade ställt in mig på en kväll på crossbanan, med alla de andra killarna i familjen. Istället bidde det så att R åkte i väg med ena grabben, A:s cross har gått sönder så den måste lagas.... Tråkigt men så kan det bli. Får hoppas att det blir åtgärdat snart så de kan köra sista tiden som är kvar innan det blir för kallt.

Så med det jag vet nu så hade jag lika gärna kunnat åka till agilitybanan o tränat....fast å andra sidan så måste det städas här hemma, bidde inte så mycke av det igårkväll å maken verkar inte se hur det ser ut för han har gjort precis allt annat idag än just städat =( Jo när jag pikade så sa han att han kunde fixa det imorron, men varför skulle han det?! Har han inte sett det på de andra dagarna kan jag lika gärna göra det själv...å så får jag ju möjligheten att skälla o tjura på maken sen, haha =)

Ganska trött idag då jag hade svårt att sova inatt, men imorron får jag sova lite längre o sen är det full fart tills det är dax att åka till jobbet framåt kvällen. Åh vad jag längtar efter helgen då jag är ledig i tre dar igen....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0