Husmor?

En regnig dag som fick bli en innedag... Saftat o bakat, så nu är maken nöjd med alla bullar som blev bakade =) Fixade i tvättstugan, men jag önskar måla om där så det är inte roligt att hållas när jag inte tycker om hur det ser ut. Jaja det finns att göra så det räcker så jag antar det får se ut som det gör ett bra tag till...

Är bara vädret vettigt imorron så ska vi bege oss till brukshundsklubben o träna agility. Minns inte ens när jag var där sist, dålig matte =( Ronja behöver få jobba lite för hon har energi så man blir galen..

Men först ska jag ta o krypa till sängs strax o hoppas på att uppvaknandet i morgon blir bättre än de sista två då Ira krånglade igår å A försov sig imorse så jag skjutsade honom till skolan. Ja se ungar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0