Gräsänka

Maken har åkt till några bekanta o de i sin tur ska på nåe biljippo... Jaja själv jobbar jag så jag har inte lagt det på minnet direkt vad det var för nåe. Han fick med sig vovvarna o det känns ganska skönt att vara helt ensammen hemma, men ack så ovant. Han kommer imorron när jag är på jobbet så när jag kommer hem är allt som vanligt igen.

Jobbade ikväll, men förmiddan var ganska intensiv med sovmorron (jobbigt, haha), bakande o vovvarnas omvårdnad. Ja det gick i ett ända tills det var dax att åka till jobbet. Å för att vara snäll mot maken så tog jag gammelvolvon till jobbet o jovisst hade R förvarnat om bromsar som ligger på då bilen knappt använts de sista månaderna, men SÅÅÅ mycke trodde jag ju inte det skulle låta. Asch jag bryr mig inte, men det är en lätt sak att skämmas för när man är ute o kör =)

Nu tänkte jag dammsuga av lite då det enda rum som blitt ordentligt städat i helgen är sovrummet. Sen är det dax för sängen för att orka ytterligare en dag på jobbet....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0