Getingf*n

Lyckades hitta en geting igår, eller ja den hittade mig iallfall. Resultatet?? Jo en ooootroligt svullen fot som gör ont!!! Fattar inte att det måste bli så här när jag blir biten =( Agilityträningen kan jag med andra ord glömma, för jag kan ju knappt gå...

Jobbat hela dan, men nu ska jag njuta av några dagars ledighet, NICE =D Tydligen ska vi lasta kärran full imorron o få den till återvinningen...å vad jag kan göra är ju svårt att uttala sig om. Så syster, är du fortfarande intresserad av att komma en sväng så gör det, själv kommer jag inte så hiskeligt långt...

Kvällen har tillbringats i goda vänners sällskap, länge sen vi sågs men så tycker jag det är med de flesta av våra vänner, tiden går o man hinner knappt ses. Imorron är det grillning med svägerskan som är på Sverigebesök, trevligt att träffas mellan vaven. Att höras via mail är ju inte samma sak som att ses på riktigt =)

En resa till Ullared verkar vara på G, det är oxå trevligt!! Vi åkte ju inte dit på semestern i år. Lite tråkigt för det är ett enkelt sätt att få A att handla kläder. Det är svårt för mig att handla åt honom, så just den biten får vi se hur vi löser...

Nu ska jag krypa till sängs med maken, å förhoppningsvis ha lite sovmorron imorron =)


Kommentarer
Inger med flock

Ååå tusan hade du träffat herr geting du också!

Ondsint rackare!

2010-08-23 @ 13:57:19
URL: http://olsen.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0