Flitig

Inte kan jag säga att det varit den bästa dagen i måendet, men R sa att jag kanske var bakfull för då brukar man må så...bara det att jag normalt sett inte blir bakis o sen den detaljen att jag inte intog någon alkohol igår. Å så har R (eller nån) smittat mig med nån förkylning så det gör ju inte att jag mått bättre. Följde iallafall med R ut imorse med vovvarna o vi tog den vanliga svängen, inte så kort men inte så lång heller...

När jag kom hem bidde jag ganska utslagen o fick vila innan det var dax att ta tag i nåe annat. A har varit flitig med teorin o snart läst igenom boken o vi har gått igenom det, visste finns det mycke mer att lära men jag måste säga att jag får mååånga "aha-upplevelser" när jag läser hans teoribok, usch vad man glömmer mycke som står där i =(

Efter att samlat lite ork, skjutsade jag A till flickvännen o sen målade R o jag carporten. En sida var klar så vi tog de andra två. Å det var såååå jobbigt!!! Men ack vad nöjda vi kunde känna oss när vi var klara =D Så det firade vi med slappande i soffan med en bra komedi =)

Nu äre bara jobb som gäller till veckan. R:s sista semestervecka o A börjar skolan....veckan därpå får jag vara ledig, de har ju så svårt att komma till skott med lite planering, vore ju skönt att få vara kvar så länge det behövs även om jag givetvis önskar min arbetskamrat frisk...

Nu ska jag bara slappa, igen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0