Fixardagar

Igår höll vi på mest hela dan o jag var ändå ganska rastlös när kvällen kom o vi skulle titta på film hade vi bestämt. Idag har en hel del oxå grejats med o det känns skönt att få undan en del, men skulle önska lite sol o slappartid med maken istället...

Har målat både med falu rödfärg o annat, så nu har jag färg överallt. Mystiskt det där att det ska bli så mycke färg på andra ställen än det avsiktliga såsom händer, armar å håret...Men det är bara att hållas o så hoppas jag de fyrbenta håller sig borta när jag målar så de slipper bli fulla i färg.

Har egentligen inga planer för kvällen, men tror säkert den tar slut iallafall. Skulle kanske städa lite så jag kan känna mig nyttig på den fronten oxå...Å så har jag den där underbara tvättstugan som det ALLTID finns jobb i, märkligt ställe det där...

Ne lura maken till en fika kanske.....


Kommentarer
lillasyster

Ja Kim var snygg i både vitt o turkost från vardagsrummet

2010-08-07 @ 19:59:20
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0