Familjedag!

Började dagen med en sovmorron, en liten iallafall. Undras varför man inte kan sova när man är ledig?!

Sen var det bara att ta tag i dagen vilket innebar att först färga håret innan det var dax att träffa släkten. Ett barndop bidde det sen å ack vad synd det är att man inte träffas oftare i släkten, å man hinner inte riktigt med alla o för den delen är man ju tokdålig på teckenspråket (så man får skämmas) vilket inte underlättar att prata med släktingarna. Fick iallafall en ordentlig pratstund med en av kusinerna =) Tänk att alltid hängt ihop som små när släkten träffades till att knappt ha tid att prata numera, borde absolut bli en skärpning på den fronten!!

Jaja hur som helst så begav vi oss hemåt ganska tidigt då vi hade hundar som skulle ut innan det var dax att hämta A o hans tjej som hade tagit en badardag o sen fortsätta till bion. Inte för att vi såg samma film, men bäst är att alla är nöjda =)

Nu ska jag bara vara en stund sen är det dax att sova för jag är otroligt trött fast inte klockan är så där vidare värst mycke. R vill att vi åker på dragracing imorron o visst det är trevligt, men känner oxå att dagen försvann utan att nåe vettigt bidde uträttat här hemma o till veckan är det mest jobb som gäller så jag skulle egentligen vilja ha en dag hemma o greja - men vi får väl se hur det blir....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0