Energi

Blir skönt med en ledig helg efter allt detta jobbande denna vecka, pust =)
R håller på med carporten o ett "barn" med bilen o den andre har tjejen här, o tydligen nån kompis oxå. Själv ska jag börja med maten för jag är oootroligt hungrig o här hemma har de tydligen inte ätit på hela dan, hmmm undras vad A:s tjej tycker när hon får svälta så här...

Skulle behöva ha lite energi, men får hoppas att det känns ok i helgen när jag är ledig. Kanske kan lura med maken till agilitybanan o träna lite, det är faktiskt hans hund oxå som ska springa.... Fast jag får väl träna på att bli en bättre handler så får jag sätta fart med mina egna, eller om det nu skulle bli I:s hund..haha!!

Solen skiner just nu o jag kan bara hoppas på fint väder i helgen....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0