En gråkulen dag....

...blir så bra som man gör den. Istället för att ta en slappardag i soffan har vi varit på båttur med våra ex, A med flickvän var oxå med... Vi har pratat om att ge oss ut ända sen förra våren men inte kommit till skott, men nästa gång vill jag ha bättre väder! Trevligt var det iallafall...

Väl hemma mötte vi lite problem...eller ja egentligen inga problem för oss utan för en vän (inte han från igår). Fast han har själv satt sig i sitsen så det enda vi kan göra är att vara just vänner o backa upp vid behov, vilket blev pizza o hemskjutsning som första grej.... Jaja ibland tar man inte de lättaste valen o vägarna....

Nu är det städning som står som första punkt. Vovvarna har dragit in en hel del grus o trots att R har semester o är hemma hela dagarna så ser han inte att vissa saker behöver uträttas, såsom exempelvis dammsuga mellan vaven. Fast det känns skönt att han är så blind, för det ska jag utnyttja när han börjar jobba igen o jag kommer vara hemma mera....ojojoj vikka diskussioner vi kommer ha då =)

En hel veckas jobb ligger framför mig, enda lediga stunden är på onsdag då jag inte börjar förrän halv fem. Så nu hoppas jag bara på ett glädjande besked från enhetschefen till veckan....även om jag gissar att det ska sparas =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0