Återvänder

Sakta men säkert blir marken stadig under mig, sakta men säkert känner jag en tillvaro att se glädjen igen, sakta men säkert hittar jag o maken nya vägar att gå....Tänk vad livet har med sig, vilken tur man inte vet det i förväg för då skulle nog många sluta leva å andra skulle tappa omdömet totalt o leva som om varje dag är den sista.

Jag är glad för att jag har den make jag har, vi har utkämpat många stormar ihop o hittills har de bara stärkt banden mellan oss, likaså med detta. Att en man som egentligen är så fel kan vara så rätt, jag är glad att det blev han o jag <3 Är det något denna kraschlandning lärt mig så är det att uppskatta livet mycke mycke mer än jag gjorde innan. Livet är skört o man vet aldrig när det tar slut av nån orsak, man ska tillvara på det man har o inte sörja det man saknar...gräset kan vara grönare på andra sidan, men varför chansa, det kan ju oxå bli sämre...

Nu ska jag återigen mysa med min make!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0