Tomt....

...bidde det här =( Efter att haft L hela dan så var hennes föräldrar här o hämtade henne, å så åkte A till en kompis så nu är jag heeelt ensammen....Kan säga att det känns väldigt tomt just nu!!

Å då A åkte till kompis bidde det ingen shopping så nu vet jag inte vad jag ska göra även om sysslorna hopar sig o det som egentligen är ganska akut att göra är en dammsugning av golven, för just nu har vi vår egen, privata sandlåda här inne....överallt =( Fördelen av att vara hemma är att jag får umgås med maken istället, men hade tyckt det var roligt om jag o sonen fått lite tid själva oxå...


Kommentarer
lillasyster

Ja nästa gång hon ska till er ska jag INTE lägga ner vita byxor iaf ^^

2010-04-07 @ 19:14:17
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0