Statistik

Blir inte klok på statistiken över bloggen...den pendlar så ofantligt, hur kommer det sig?? Borde vara ungefär samma människor som läser den varje dag, eller?! Jaja det är som det är...

Dagen har inte hittills bestått av nåe vettigt, men det kan vara skönt det oxå =) Har uträttat lite ärenden, ska skjutsa A senare o så ska jag hämta R då vi ska kolla på bil, sen blir det jobb....Just nu tycker jag inte att det händer nåe särskilt o därmed blir det inte så mycke att berätta....eller ja på sitt vis har det hänt två saker, som inget av dem är särskilt roliga så nu är det väl bara att vänta på ytterligare en sak, för det fick jag lära mig i hemtjänsten att händelser kommer alltid i tre....men ingen som vet nåe roligt istället????

Ne nu ska jag försöka ta mig för nåe, men lust o motivaton har bara försvunnit =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0