Sol?

Kan ju bara säga att vädret är växlande för igår kom det snö i luften mest hela dan...å idag lyser solen. Det är dock inte särskilt varmt (ännu), men bara att solen lyser gör en gladare =)

Är på väg till agilitybanan o träna lite. Hhmmm, får se om det finns nån bana uppställt. Själv kan jag ju inte säga att jag är nåe vidare värst på det där med att få till banor. Å har väl inte intresset heller....Men om tjejerna ska kunna utvecklas så är det nåe jag får lära mig - att fixa banor. Har dock inte hittat nån lösning på dilemmat om grundkursen, skulle behöva få R att gå för jag kan bara gå varannan gång...men eftersom jag inte kan nästa gång o kursen är betalt så behöver jag lösa det snabbt =)

Fick förfrågan om kattungar igår, o javisst jag vill ju jättegärna ha det...men vi delar inte det jag o R. När jag kom hem o frågade så blev det ett bestämt NEJ!! Men de var så söta, två tjejer, som ganska omgående behöver ett hem...lite av en akut situation. Jaja vi får se....

Nu är det dax att fixa korven, för inte får jag tjejerna att arbeta utan belöning =) Ska köpa mjukost o ge dem har jag tänkt, men jag glömmer ju det bara...


Kommentarer
lillasyster

Jag kan gå på agility! O kasta hit kattungarna!

2010-04-22 @ 07:45:11
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0