Sol å ledigt

Påskafton!! Ja inte har det så stor betydelse i vårt liv just nu iallafall....Jag är ledig idag o solen lyser från en klarblå himmel. Tänkte se om jag kan få med R på en långpromenad sen. Fast först insåg vi att vi behöver ha en shopping-runda...fast jag inte är särskilt sugen på det =( R behöver nån färg o vi skulle behöva tangentbord o mus till datorn så det går att använda den...R har ju haft sönder sin dator så han sitter vid min o väntar nog bara på att jag ska bli arg på honom när han grejar...haha!! Lite skillnad kan jag tycka när datorn bestod av studier, när jag hela tiden behövde den för att klara av det jag skulle göra....å han "bara lånade i 5 minuter" vilket egentligen var uppemot en timme eller längre...

Glömde ju nämna igår att tjejerna fick träna sig på att vara sociala på agilitybanan, både med en Pippi o en Billy-Boy....nyttigt för dem!! Eller ja kanske för alla =) Ira är ju en fegis så hon kan gott behöva träna på hur man är social med andra än familjens hundar, samt de vi umgås med. Vi ska ju ändå börja kurs om några veckor så det kan vara bra om hon håller sig kvar på banan o inte sticker om nån vill hälsa på henne, eller om nån hund skäller till...

Ne lite kläder kan vara bra att få på sig =)
Ha en underbar påsk allihopa!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0