SNÖ!!!!

Ingen rolig dag att vakna till. Grått, grått, grått....fast när jag gick upp var det ganska vitt på marken o det har kommit en del snö i luften, men nu smälter det bara bort o blir blött. Åh vad det är underbart att ha hund i detta väder =(

Fixat i tvättstugan o nu är det lister som står på tur. Trött idag med o ska det fortsätta så här...ja då vet jag inte vad jag ska göra. Orkar det jag måste, men det är ju en hel del annat som måste orkas oxå... Kan ju inte sova varje dag.

Hade hoppats på lusten att baka idag, men den kanske infinner sig en annan dag. Har inget roligt att berätta....tänk att man blir så påverkad av vädret!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0