Snart helg =)

Har fixat tvättstugan, känns skönt att ta lite i taget...för var sjutton kommer alla kläder ifrån??? Det finns ju alltid kläder att tvätta o kläder att vika ihop...förstår inte. Måste vara nån annan som lämpar sina kläder hos oss =)

Morronsvängen är avklarad, nu är det däremot svängen med dammsugarn som gäller. Hade för avsikt att fått R att hjälpas åt med städningen igår, men allt blir inte som man tänkt så kanske imorron förmiddag då...men golvet är täckt av grus o hår, snart är Ronja verkligen en nakenhund för det finns ju snart inget mer att fälla.

Ska strax iväg på vattengympan, det visade ju sig at det var inte många gånger kvar. Meningen tidigt på året var ju att motionera - MYCKET!! Hörreni tanter, vad hände?!?! Sen får jag ju jobba med bästaste T idag, så det kommer gå galant att jobba =)

Får se hur det löser sig med kattungar o agility....bästaste syster har lovat ställa upp. Undrar om hon vet vad hon ger sig in på?? Så Inger, du får kanske en annan att lirka till tävligar =) Å virra bort på kursen.....Ne då det är ju en grundkurs, så förkunskaper behövs inte...värre att gå med Ronja, där man ska veta vad allt heter (vilket jag inte har en aaaaning om)....förvirrad kvinna på banan, haha!!

Sen ska jag ha en välbehövlig helg, så nu får ingen bli sjuk (har så svårt att tacka nej till jobb)....
Ha en bra dag allihopa =)


Kommentarer
lillasyster

Ne dom är för stora

2010-04-23 @ 08:55:17
URL: http://rebblan.blogg.se/
lillasyster

Vad jag ger mig in på vad gällande hundar eller katter? ^^

2010-04-23 @ 09:07:33
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0