Rubrik??

Ibland har jag ingen lust att skriva rubrik, för det är inte det lättaste att hitta nån som passar alla gånger...Onsdagen har börjat o snart är månaden slut...å veckan med för den delen. R tänkte ta semester på fredag, får se om det bidde så....han skulle kolla på jobbet om det var ok o sen har jag inget hört, han i ett nötskal =)

Det är marken idag i Askersund, men jag hinner inte åka dit. Synd, för det är en trevlig marknad....
Har massor att fixa med idag o Ronja o Ira ska vara hos syster en stund. Har dock en bristande motivation så det mesta kommer gå trögt idag....men sånna dagar har man oxå.

Tror R tyckte det var ganska ok på agilitykursen, men han är lite rolig när han berättar. Jag skulle kolla hur han tyckt det var på kursen...men fick egentligen inget riktigt svar mer än "att det är inte riktigt hans grej", nevisst men det kan ju vara bra eller dåligt för det. Nja jag vet inte vad jag ska tro....

Nu är det dax att ta tag i dagen, börja med morronsvängen för vovvarna då de nu ätit klart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0