Premiär =)

Då tillbringade en liten stund av förmiddan på agilitybanan...å det var R:s idé =) Läse på I:s blogg att hon varit o tränat ute på banan o tränat, så pratade vi om det här hemma.. Det första R frågade imorse var om vi inte skulle åka o träna lite med tjejerna. Så sagt o gjort efter frukost o morronsväng med Dollar bar det iväg...eller ja jag gick med tjejerna o R med Dollar. Blev ju inte nån så där jätteseriös träning, men tjejerna fick prova lite hinder...det är ju årets första träning. Ronja imponerade med att ta gungan som var förra årets dilemma å Ira hoppade lite, fixade slalomet, en tunnel o sen tog R henne på balanshinder o A-hinder o han sa att hon fixade det, men jag vet ju inte om de gjorde rätt....Hur som helst så borde Ira orka mer då hon numera väger mindre än när hon kom samt springer mer här hemma jämfört med när hon kom. Då var hon mest en lat tjockis, inte den Ira som idag älskar att springa =)

Snart är det dax för jobb....Ska handla innan jag åker hem oxå, så har vi mat för helgen. Just nu är det ganska tomt i skåpen =( R skulle ut i garaget medan jag jobbar, fixa med deras cross så han kan börja med bilen. Vore himla skönt om vi kunde få åtminstone en bil som funkar i sommar. Sen har vi en moppe där ute med, men den är inte våran o den skulle inte fixas iordning utan vi väntar mest på att den ska hämtas...jo å så har A en moppe som ska fixas iordning oxå, men då ska han ju vara med. Fast jag vet inte...med cross-skruvandet behövde inte det barnet vara med så egentligen borde det vara samma sak angående moppen...liknande regler på barna underlättar...

Ne pussa lite på maken innan avfärd =)



Kommentarer
lillasyster

Pussas? Guuuud va äckligt!

2010-04-02 @ 16:57:01
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0