Pirrig...

Solen skiner å himlen är klarblå. Hoppas jag kommer hem vettig tid så kanske jag kan sätta mig i solen en stund =) Är på väg på anställningsintervju...å jag måste säga att jag är väldigt pirrig. Undrar hur det kommer sig?? För jag har varit på många, många anställningsintervjuer så det kan inte vara det att det är första gången eller liknande...å visst det är pirrigt att åka iväg o få en "bedömning", men det här är nåe extra...Ja jag vet inte, kanske för att nu är det på allvar. Hade hoppats på att få höra nåe från det ställe där jag ända timvikar, men icke då....tur jag kastat ut måååånga krokar =)

Nu är det bäst att åka, för jag har egentligen ingen aning om vart jag ska....kan behöva den extra halvtimmen på mig att köra vilse =) Vore ju ganska typiskt mig annars - tror inte det är en merit att komma försent...Håll tummarna!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0