Nyss hemkommen

Så har vi tränat lite agility, för just lite är väl rätt ord =) Ne då fick ihop en bana för Ronja, inte så klurig men innehöll iallafall 10 hinder...Ira hon har bara vissa hinder att träna, blir inte så mycke bana för henne. Men de var duktiga o jag är imponerad på deras kunskap....dock inte deras fart, särskilt inte Iras, menmen med en sån husse så ska man nog heller inte förvänta sig mer fart hos husses hund, haha =) Hoppas iallafall att det kommer bli bättre...

Lagom när vi kom så kom ju I för att träna sina hundar. Hon tränade i o för sig lydnad o jag agility, men före o efter så sprang hundarna på plan ihop. Ira den fegråttan hon höll sig hos mig o moffade o skällde, knasfian =) Hon tycker ju om att leka o springa med andra, men hon är ju så förbannat feg....men social träning är bra o jag bidde impad på Billy-Boy som inte sa nåe denna gång. De kanske kan bli kompisar då, bara Ira kan uppföra sig....

Nu är det bara att ta tag i alla måsten här hemma. Gjorde knappt nåe igår. Planterade om några blommor o dammsög en vända sen var dagen tillängnad Dollar. Först för att han skulle få vara helt i centrum o sen för att jag inte orkade med nåe annat. Men saker å ting fixar sig inte av sig självt, hur mycke jag än önskar....så det är bara att sätta fart =)

Ha en bra dag allihopa!!


Kommentarer
lillasyster

Duktig du är!

2010-04-29 @ 14:56:15
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0