Ny dag, bara att börja om

Vädret är inte det bästa men kommer åka till agilitybanan ändå. Har ingen ork, sov förvisso i natt men drömde o var spänd så jag kan inte säga att det var nån bra sömn o känner mig därför inte ett dugg utvilad =( Men livet blir inte bättre av att jag stannar upp o bara ältar, jag vet...Hur jobbigt livet än är så går det vidare o det är bara att följa med.....

Tjejerna har letat efter Dollar, det trodde jag inte de skulle göra då han ändå varit borta mellan varven. Ronja blev förvisso attackerad av kattmamman igår, men hon var knepig hela kvällen sen....å även idag har hon hunnit vara annorlunda. Men de känner väl genom oss att det är nåe fel...

Själv ser jag inte alltför vacker ut på benet, men det är ändå bättre än vad jag trodde igår. Tvättade det ordentligt o packade in det i alsolsprit över natten så idag ser det mycke bättre ut. Har smörjt in med nån "läka-bra" salva o drog på en strumpa (ja vad heter det) så hela benet är inpackat nu. Ville inte ha salvan utsmetad på byxorna.... Det kommer bli bra o jag behövde ju ingen stelkrampsspruta så det får vi göra om, hihi =) Hade jag inte träffat mamman tidigare hade jag verkligen funderat, men det beteendet jag såg igår har jag inte sett tidigare utan hon har varit den keligaste o goaste katten man kan hitta....

Annars så har R semester imorron, ska bli skönt =) Jag hoppas vädret är bättre än idag för det var carporten som skulle vara målet....sen hoppas jag barnen kan masa sig hit för att jobba oxå nån dag. Speciellt en av dem som fått massor av hjälp i vinter som behöver återgäldas...

Kommer bli en seg dag då jag är trött o det bara är grått o regnit ute =( Solen, jag vill se solen...Jag hoppas den kommer under dan. Maken o jag ska handla ikväll, inte dåligt när han erbjuder sig att följa med =) Nu är det frukostdax sen bär det av på lite träning.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0