Måndag igen

A har lov idag så egentligen skulle jag kunnat tagit en lååång sovmorron. Istället så tar jag på mig att vara barnvakt =) Så jag gick upp lika tidigt som vanligt då lilla L kom före 7... Fast klockan 7 hade hon somnat så då gjorde jag detsamma o sen sov vi till efter 8. Så lite lugnare än en vanlig dag bidde det.

Nu har vi hunnit med en sväng med vovvarna, lite bus med A o ytterligare en sovstund. Moster måste vara skittråkig för L sover mest här tycker jag... En myra i maten är hon men är nu nöjd så det får vara så. Utgick från att hon var hungrig när hon var så gnällig (gröten rörde hon knappt) men...ja jag vet inte vad det var men inte åt hon mycke iallafall...

Solen skiner, men det verkar inte vara nåe toppväder. Har dock inte varit ute sen morronsvängen med vovvarna....får se om fröken ska sova ute eller inne, just nu verkar hon inte särskilt sovsugen alls då det bara är bus som gäller - med en Ira som vaktar henne =) Ronja känner sig brädad av matte så hon surar o har gått o lagt sig i sovrummet, haha!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0