Lurardagen!!

Får se om man blir lurad nåe nu när det är 1 april...

För övrigt har jag lill-fisen här. Hon är just nu ganska däckad i vår säng. Tar hårt på krafterna att vara hos moster =) Livet var tungt för henne lääänge å jag vet inte riktigt vad det var som var felet, men när vi gått en morronsväng med vovvarna o ätit gröt så var det bara att krypa till sängs å efter lite bökande så knölade hon in sig alldeles bredvid mig o somnade....å där ligger hon ännu (eller ja inte alldels bredvid mig utan kvar i sängen). Själv hade jag lätt kunnat somna oxå, men skulle behöva uträtta lite medan lill-tjejen sover =) Hur länge det nu varar..

A är till skolan idag, sista dagen innan lov...sen är han hemma i tio dar. Tror ni han längtar?! R har turen att sluta klockan 12 idag, men går å andra sidan på jouren klockan 16 så det blir inte så mycket lugn...Ne nu ska jag ta o sätta fart så hinner jag väl nåe innan hon vaknar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0