Lånade barn

De är bäst =) Då kan man njuta av gosigheten o sen lämna tillbaka när man tröttnat, ungefär så iallafall....Har haft L här sen tidigt imorse å det har varit både bus, gos o tårar. Inte lätt när man är liten tjej å blir trött eller hungrig o moster inte alls vill förstå =) Insåg att Ira blivit riktigt ryckt i pälsen åtminstone en gång då jag kikade på L:s händer...men vovven var snäll o inget sa. Bra med en pålitlig hund!!

I övrigt har jag inte hunnit nåe mera idag. Vi har varit ute o gått några vändor, L i barnvagn o hundarna har sprungit. Känns bra att ingen av hundarna är särskilt nervösa av att ha med en barnvagn, för ingen av dem är ju vana med nåe sånt så egentligen skulle det kunna bli jättejobbigt att vara ute o gå ensam med barnvagn o tre hundar....

A vill shoppa lite o det lovade jag ju igår, fast jag hade glömt det idag. Eller om jag kanske har förträngt det =) Hur som helst så beger vi oss när vi blitt av med L...sen nån gång. A vill väl till Marieberg o det är ju öppet till 20 så det är ingen brådska...


Kommentarer
lillasyster

Vad är Ira för mes? Hon får väl rycka tillbaka :P

2010-04-07 @ 19:12:19
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0