Kväll igen

Så var långhelgen o ledigheten slut, även om jag har jobbat två av dagarna så har R varit hemma o det har varit så mysigt =)

Haft lite främmande här nu på kvällen o pratat lite skit =) Trevligt!! Vi har haft småtjejerna här en stund. J var lugn o trevlig o stackars L var så trött så hon knappt orkade vara vaken, men jag lyckades hålla liv i henne ända tills föräldrarna kom. Mysigt med barn, särksilt lånebarn, haha!! Nu är det dax för R att förbereda morrondagen då det för hans del är jobb som vanligt. Blev inge bilkoll idag utan det blir imorron istället...innan jag åker till jobbet =) Å på onsdag är det dax för lillfisan att vara här igen =) Jobbar ju bara en dag den här veckan så det kan vara skönt att få lite annat att göra för det är inte så roligt att bara gå hemma...

Jo det var en detalj som jag glömde nämna o det var ju att vi ska till Rhodos i maj...jag, min mor, min syster samt systerdotter. Skönt att komma bort lite o förhoppningsvis få värme o sol =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0