Jobb, jobb, jobb

Så sitter man här, tidigt en lördagmorron...å det enda jag egentligen vill är att krypa ner isängen igen å få tid med familjen istället. Imorron ska de till crossbanan, åh vad jag vill följa med, det är ju A:s första (ordentliga) gång med crossen. Tidigare har han bara prova den en gång...Menmen behöver ju pengarna oxå =(

Så dagen lär gå utan att nåe vettigt uträttat, om det inte händer nåe oförutsett på jobbet. Jaja fördelen är att jag kan lata mig med gott samvete om inget händer =)


Kommentarer
Inger med flock

Jobba på nu.....inte sitt o lata sej!

2010-04-18 @ 13:32:36
URL: http://olsen.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0