Igen

Så bär det iväg imorron igen på anställningsintervju. Spännande =) De ringde för att jag sökt sommar- och timvik....Sommarviket sa jag att jag inte var så intresserad av men gärna att gå på timmar. Så började hon fråga så konstiga frågor, eller ja egentligen inte konstiga så men inget som jag egentligen tyckte var relevant för att få gå på timmar., men det visade sig att de hade två tomma heltidstjänster som skulle tillsättas...å jo visst det var ju intressant trots att det just nu inte skulle bli en fast tjänst då det måste annonseras separat...men ett längre vik vore inga fel. Ska dit imorron o sen är det bara att vänta o se =)

Hade hoppats på att orka vara lite flitig idag, men orken är totalt bortblåst. Solen skiner så jag funderar på att ge mig på ett fönster...de är inte så vidare värst fräscha efter vinterns väder =( Eller så kryper jag ner i soffan igen o kikar på filmen som går...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0