Hur kan man....

...vara så förbannat trött jämt??? Äter vitaminer o nåe annat "piggelin"tillskott men inte sjutton hjälper det. Har sagt ett tag nu att om det inte ger sig får jag söka läkarhjälp, men jag skjuter ju upp det hela tiden...Tog lite sovmorron idag, men egentligen borde jag inte vara så där vidare värst trött då jag sov mycke igår o somnade ganska tidigt....menmen, när jag inte orkar hålla mig vaken så är det väl bara att fortsätta sova....

Var på agility igår med Ronja, ujuj vad hon springer =) Matte hinner inte med så kondisträning skulle behövas....som instruktören sa så gäller det att orka 40 sekunder, men attans att det går undan de sekundrarna. Kom hem o försökte prata med maken om dagens agility....som JAG anser att han ska gå då han faktiskt har lovat hjälpa till med träningen. Gick inte att få nåe vettigt svar av honom så jag ska strax ringa honom....Annars har ju syster lovat ställa upp o hon vill ju givetvis veta hur det blir.

Får se vad dagen har att erbjuda. A ville åka på shoppingresa idag, men jag jobbar ikväll så det hinner vi inte. En skyddsväst (vet inte vad det heter egentligen), skor, lite till crossen är det som står på inköpslistan - o säkert nåe annat när han helt plötsligt ville åka. Men jag sa att vi kunde ta det här med västen då det är åt ena hållet, för det andra är åt ett helt annat håll...Han slutar tidigt idag o en väst är nog det viktigaste just nu då han växt ur sin o jag vill att han är ordentligt skyddad när han åker cross. De är ju inte billiga, å inte har vi hittat nån begagnad i det närmaste området heller. Kan ju inte chansa med nån från Skåne exempelvis utan vill allt att han provar först.

Har så mycket att göra....egentligen!! Blir trött bara jag tänker på det =) Men nåe vettigt ska jag allt få till under dagen...
Ha en bra dag!!


Kommentarer
lillasyster

Du har säkert hjärtfel ^^

2010-04-27 @ 13:23:19
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0