Hmm..tisdag?

Tiden går så fort o jag blir alldeles dagvilsen...När det jobbas på helgen så har jag dålig koll på vilken dag det är sen. Men idag är det tisdag o ikväll startar agilityn för Ira. Imorron jobbar jag o likaså på fredag, men ihelgen...ja då ska jag njuta av att vara ledig =)

Solen skiner idag oxå, fast det var bra kallt på morronen. Tänkte måla listerna innan det bär iväg på intervjun, så kanske vi kan få vissa saker avslutade. Undrar hur det kommer sig att det är såååå innerligt tråkigt att göra det där sista...så man blir färdig. För det är ju så skönt när det väl är just färdigt =)

Kom på att jag måste plocka ihop mina betyg o liknande. Bäst att göra det på en gång, för känner jag mig själv rätt så har jag glömt det sen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0