Hemma igen

Å så är snart förmiddan slut...å jag likaså måste jag säga =) Trots att jag tränar på crosstrainern så är kondisen i bott. För med Ronja så går det undan, vilan blir med den andre sölkorven... Men de kämpar tappert med banan o min dåliga handling (stavning?), hahaha.... Ronja fixar gungan, det var ju nåt hon var rädd för förra gången - å Ira ja hon fixade A-hindret (fast måååånga korvbitar gick åt), sist vi var iväg fick hon för sig att allt med höjder var otäckt så jag valde bort balanshindret idag då det är smalare. Får ta det när jag har med mig nån.

Nu har jag bara resten att fixa med.... Fast allra helst skulel jag vilja lägga mig i soffan med en bra film. Är ju faktiskt ledig, ledig, ledig...heeela dan =D Jobbar imorron sen ska jag oxå ha helg...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0