Hemkommen

Vaknade till sol o en klarblå himmel o tänkte att det kunde ju vara okej att följa med killarna till crossbanan då jag äntligen var ledig en helgdag. Men vart solen tog vägen vet jag inte för den var absolut inte på crossbanan iallafall...=(

Killarna (R & A) åkte som tokar, undrar om de kommer ur sängen imorron, hihi!! Klockade dem o de körde lika fort nu som de gjorde i slutet av förra säsongen på sina gamla crossen...undrar vart det här kommer sluta?!?! Men det är ju inget att vara förundrad över - R har dåligt inflytande på barnen med sitt motorintresse....tur jag älskar honom ändå =)

Nu har vi sagt att det ska ätas mat, inhandlas godis o eventuellt hyras film sen är det slappande på högsta nivå som gäller resten av dagen. Jag är själv helt muck, o då har bara jag o tjejerna gått vid sidan av o kollat...men det kan vara såååå ansträngande det oxå ;)

Nu är det matlagning som står på tur för hungriga killar som strax kommer in. Efter nöjet kommer det tråkiga (ta redan på crossarna o fixa dem)....å jag lovade ha maten klar när de är klara =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0