Helgen slut

Så var veckan slut, helgen slut å imorron börjar allt på nytt.... Jobbat idag, fast vi hade väl inte allt för mycke att göra o inget som hände utöver så det var lugnt. Men vi sa det att sånna dagar behövs de oxå, för oftast är det nåt som händer som tar tid =(

Annars har vi hunnit inhandla en bil. Klokt o smart?? Jag vet inte men det var billigare än likvärdiga bilar....mycket billigare =) Drag hade den, men saknade vinge o tonade rutor...å så fina fälgar. Men med den budget vi hade så har R fått tillåtelse att titta efter det...Å vad tror ni han gör?! Jo säger att han vill ha fälgar för 8000.....ska inte avslöja vad jag sa, men ni som känner mig kan gissa =D Men han hamnade på Blocket sen, lite mer rimliga priser kanske. Men jag vet att det kostar med vettiga fälgar, men det var inte riktigt det jag tänkte på att alla pengar skulle försvinna åt ett håll...Jaja vi får se vad det blir...

Imorron åker jag på anställningsintervju. Lång resa att pendla, men det kan vara värt det. Har jag inte kompetens att få det ena jobbet så tar jag ett annat =) Tänker inte haka upp mig på ett ställe, för genom det lär jag inte utvecklas....Skulle det vara så att min kompetens o erfarenhet inte räcker, så lär den inte räcka om man stannar kvar på samma ställe. Som min chef sa förra året "jag måste se om mitt hus".....

Nu ska jag mysa med min make, för vi har inte setts särskilt mycke idag =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0