Härliga vår

Riktigt skönt ute när man hamnar i lä, för annars blåser det lite för mycket för min smak...å lite för kallt. Men det ger en stor känsla av vår med detta väder o det ska gudarna veta att jag är sugen på att fixa i trädgården. Fick dock hålla mig till att titta när syster hängde i trädet o sågade ner grenar o försökte få undan lite annat skit på gården...med Ronjas hjälp med pinnar, haha.  Själv fick jag mig en dos av L, alltid lika mysigt =) Synd att man inte umgås mera när man bor så nära, men jag tycker ju aldrig jag har tid...vare sig för vänner eller familjen =(

Kanske kan bli bättre när man har ett ordentligt schema att gå på, som inte enbart handlar om kväll o helgjobb. Har fått några glädjande samtal nyss, så ja...jag tror jag har ett jobbigt beslut att ta, eller ja egentligen är det ju inte så jobbigt - duger man bara som vikarie så varför ska man stanna?! Att önska mig ett jobb där jag nu vill ha var verkligen inte nåe jag trott när min praktik började, men tur att man kan ändra sig.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0