Hahaha...

Ja här har iallafall golven blivit städade. För med en krypande fis så behöver golven göras rena INNAN hon kommer å inte efter...därav var nog vita byxor inte det bästa idag, haha!! Brukar dammsuga o torka regelbundet, men har drabbats av nån lathet vad det gäller det. Vintern har varit snäll med snön o kylan så grustiderna inne har glömts bort.

R å jag har kikat på film o haft mysigt, me like =) Livet har varit hårt o det har varit mycke prövande faktorer på sistone så jag uppskattar de lugna, mysiga stunderna. Å så har jag fått en ny nyhet...kanske det tredje men denna var god (vilket jag önskade) men det brukar bli tre liknande o har jag nu fått två dåliga så borde det bli en tredje...fast å andra sidan ska jag oxå vänta på två goda till. Ett bra jobb kanske nåe av de bra sakerna kan vara =) Har ju blitt erbjuden ett vik där jag är, på 11 veckor å ja...vad ska jag säga?! Får hoppas på den fasta tjänsten istället, annars har jag andra utmaningar att ta till =)

LIVET ÄR HÄRLIGT å för att citera en vän:

Många människor använder mer kraft att prata om sina problem, än till att lösa dom!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0