Glad =)

Känns skönt att tillvaron är bra..idag iallafall! Å nu lät det ganska pessimistiskt o det var inte tanken, utan mest att det är en bra dag idag =) R har tagit bort däcken från bilen (pga att de var dåliga) o snart kommer det nya å på den andre bilen är det punka så första-tillfället på agilityn var bara att glömma. Men det kom trevligt besök istället så det var roligt, så nu har vi suttit o pratat skit en stund....välbehövligt!!

Fortsättningsvis kommer nog grundkursen bli R:s problem. Undrar vad han säger om det?? För av de åtta tillfällena den är så vet jag just nu att jag inte kan tre av dem nu i början....Hmmm bra tips på hur jag övertalar maken att gå?? För det kan vara nyttigt för honom att gå när han sagt att han ska engagera sig i tjejernas träning. Kanske ska motivera med att han behöver gå för att underlätta att jag börjar tävla?? Inte för att det egentligen hänger ihop..... Ja det tål att tänkas på hur jag ska knäcka denna nöt =)

Några lister bidde inte målade, men de är slipade så imorronbitti så tvättar jag dem o sen målar....Städade runt omkring där det ska målas, sen hann jag inte mer innan jag behövde åka. Var till syster o fixade lite papper o gosade med L, en glad skit det där =D Å få till en fika med alla var ju inte det lättaste, så det får väl bli nåe med oss nästa vecka kanske? Jag jobbar inte så mycke då heller, men lite i helgen som vanligt. Får se hur det blir med det här jag var iväg på idag, skulle få besked nästa vecka även om det kändes som att det gick skitdåligt. De hakade upp sig på saker som jag inte förstod riktigt. Menmen, det kan inte bli mer än nej....

Nu ska jag ta mig ett snack med sonen, sen är det tid med maken som gäller. Jobbar ju imorron igen... Har fått för mig att det är onsdag, men hur som helst så måste jag komma iväg o träna agility nån morron den här veckan. Har ju inget bestämt för mig på förmiddagarna....förutom alla vanliga måsten =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0