Gammal o tråkig??

Eller vad ska man säga att man är när det är jippo i Parken o vi inte går dit?? Varit jättepeppade för det en längre tid, men igår kände både jag o maken att det var inte så självklart att gå dit...vilket vi heller inte gjorde. Hamnade vid brasan med syster o hennes familj. Trevligt, men ett skitväder. Varför måste det regna varje år?!?!

När vi sett på fyrverkerierna gick vi hem, tog hundarna o gick upp till Parken för att kolla bilar. Bara det att mitt i allt fick jag hämta A o R skulle bara stanna en stund till...jojo, det var över en timme sen o jag har ännu inte sett skymten av honom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0