Fint ute

Å vi hålls inne, egentligen bra tokigt... Men känns skönt att vi städat o fått fint, till o med R har fixat =) Behöver egentligen städa lite grundligare, men tycker att detta känns ok ändå. Sen kanske jag kan ta en försenad vårstädning rum för rum....för det sköter sig ju inte sig självt det där med städningen.

Hade hoppats på sovmorron idag, men R började försöka väcka mig redan vid 7-tiden....men jag sov till närmare 9 iallafall. Men kände mig inte särskilt utvilad när jag vaknade, tråkigt!! Men är ju faktiskt ledig morron oxå så då kanske det kan bli lite längre jag får vara ifred =) De andra ska åka cross, men har inte bestämt om jag ska med....

Nu har R gått ut i garaget, Vi har fixat hans bakdäck till crossen o vad han nu skulle göra det vet jag inte för däcket är på plats. Får fixa lite här inne jag, så får jag hoppas på fint väder imorron oxå så kanske jag kan ta itu med altanen som var avsikten idag. Tvätta o skura möbler o ytor så man kan sitta ute fina dagar =)

Ne jag har inge vettigt att dela med mig...
Ha en bra dag allihopa =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0