Dagen

Så börjar dagen gå mot sitt slut å jag känner att jag knappt gjort nåe. Fast jag var hos systeryster...i ganska många timmar. Skulle hjälpa till att vara barnvakt när J klättrade i träna, men mamsen kom så hon o jag växlade mellan att ha lilla L o jag hjälpte J mellan varven. Så nu är orken slut =) Jobbigt att titta på när andra sågar, haha!! Fast jag har iallafall sågat lite grann...

Annars har jag sökt jobb, hela dan känns det som. En ansökan tog nästan 2 timmar att skriva då det var väldans mycke info som skulle vara med....bara det att det skulle vara 14 sidor om bara mig, det som annars brukar kunna räcka på en eller två sidor...Jaja, får väl hoppas på napp från nåt ställe..eller ja från nåt ställe som verkar intressant o vettigt.

Ikväll ska jag o I på yoga, minns inte ens när jag var där sist. Jobbar ju mest när tillfällena är...men icke idag =) A är kvar i Hallsberg en stund o skulle åka med mig hem. Så när R kommer hem får vi en stund själva, me like <3

Efter att tillbringat nästan 4 timmar hos syster så har jag ganska döa hundar här hemma. Inte lätt att vara ute i friska luften med folk, bebis o traktor...å så alla grenar =) Tar på orken....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0