Bra eller dåligt

Ja det kan man klura på...
Har nu fått maken att inse att han ska gå agilitykursen...vilket är bra, på sitt vis. Dåligt i det hela är att han kanske har lite bristande intresse o därmed kanske inte tar till sig infon ordentligt.
På så vis hade syster varit bättre, tror det finns ett bättre intresse för kursen o att lära sig...det dåliga i det är att maken inte får nån kunskap om de olika hindren, vilket han absolut behöver har jag sett =)

Ja det är inte en lätt nöt att knäcka o jag vet inte om jag egentligen blir så nöjd med vilket val det än blitt....menmen, jag är ju sugen på andra saker med vovvarna, så det kanske kan bli systers uppgift då, hihi =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0