Barnvakt

När vi väl är lediga en dag ihop jag o maken, ja då går vi upp lika tidigt som vanligt o är barnvakt. Är man tokig eller tokig??? Hahahaha...

Hur som helst så kom L hit, satte sig hos R o somnade ganska omgående. Tydligen inte bara moster som är sövande =) Efter en tupplur gjorde vi ett nytt försök på att gå upp, verkligen gå upp o inte bara vakna till...så medan jag gjorde frukost så busade R o L....så nu har L fått ett nytt namn "Hedvig" - orsak?? Ja för R tänkte på barnprogrammet med ugglan på taket o tyckte L påminde om just ugglan....

Vi gick en sväng med vovvarna så L somnade - igen!! Nu har hon sovit en stund så gissar hon vaknar snart...R åkte iväg o hjälper en kompis med en bil. Hmmm det var ju garaget han skulle fixa idag, menmen vad kan jag säga....R i ett nötskal. Har vaknat med ett ordentligt blåmärke på ena fingret idag, ont gör det o jag har ingen aning om vad jag gjort...mysko =(

Se om L är på humör för att städa altanen när hon vaknar, annars får hon väl vara med att plantera för det brukar inte ungar ha några problem med. Får akta de stackars blommorna bara, hihi =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0