Att döva smärta

Jag har upptäckt ett sätt att döva smärtan inombords....Nene inga piller!!
Det är bara att åka till syster o leta reda på kattmamman, få henne att försvara ungarna o hamna emellan - botemedlet??? Ja att man får så förbannat ont i benet så det smärtar mer än det gör inombords.

Så nu ska jag tvätta sår då kattan lyckats göra många...å några ganska djupa...sår i mitt ben, runt om liksom....men hon satt ju oxå fast i benet så jag förstår att det bidde mycket. Jaja inte lätt att vara kattmamma o hamna bland ungar, hundar o en annan katt....

För övrigt går livet vidare, givetvis!! Men det kommer att vara tomt....läääääänge då Dollar tog mycke plats. Dollar fick somna in fridfullt o fort gick det. Han fick ligga i min famn o bli klappad, men rösten bar inte att prata med honom. Jag ville inte lämna honom, ville stanna...å vad jag ångrade vårt beslut när jag satt där. Men det kommer vara lika svårt om ett halvår, ett år, eller om flera, jag vet det. Nu är det gjort o det är bara att vänja sig. Roger ville att vi hämtade tjejerna fort...hade jag fått välja hade de fått stanna ett tag till hos syster. En glad liten L lättade upp sinnesstämningen en stund =)

Jag orkar inte....tror alla hundarna har världens sämsta matte idag, men det är nya tag imorron igen....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0