Återgång till livet

Ledig nu måndag å tisdag. Ska bli sååå skönt!! Gårdagen var inte att leka med....Efter att arbetspass mellan 8-21 blev det dessutom övertid, inte drömmen så dax på dagen =( När jag sen ska åka hem inser jag att jag måste tanka bilen...å den krånglar lite lagom. När jag väl tankat den så får jag inte i en enda växel....Klockan är nästan halv elva, R har lagt sig o dessutom var det punka på bilen han hade hemma. Vikken lycka....OR NOT!!!! Lagom irriterad o trött får jag iväg ett sms till min gamla handledare som bor alldeles bredvid macken, men mitt i alltihopa får jag i 2:an o börjar rulla iväg. Vågar inte bromsa för mycket o varje växel är en upplevelse att få i.....Å ängeln till vän ringer för hon förstår att nåe tok är det när jag smsar så sent. Lovar att hjälpa till om det behövs, men under tiden vi pratar närmar jag mig hemmet å jag vet inte när jag senast var så glad över att vara hemma =) Tack T för den erbjudna hjälpen, betydde mycke så dax på dygnet =)

Skulle egentligen behöva åka till agilitybanan, men orken är som bortblåst. Finns en morrondag oxå....Ronja har hur mycke energi som helst, å då var hon ändå med på crossbanan igår o fick arbeta med hjärnan med alla dessa intryck. För trots om hon är van, så är det ju lite ovant efter vinterns uppehåll. Å på tal om cross så var det en upplevelse att se A imorse....ujujuj vikken träningsvärk han har, hahaha!!! Men det hade gått bra för dom fast han tyckte det gick lite fort, jaja han lär sig väl att hålla rätt hastighet med tiden, får hoppas han inte slår sig massor innan....

Tror jag tar en latardag. kroppen vill inte o det känns som jag ska bli sjuk. Igår vaknade jag jättetäppt o hade därför vinterjackan på mig på jobbet. Kanske var det bra för jag är inge täppt längre, men fryser o har ont i kroppen. Jag som precis blitt frisk från den andra förkylningen....jag vill inte ha nåe mer skit!!

Men om jag tar det lugnt idag så kanske jag får tillbaka orken.
Ha en bra dag allihopa!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0