Anti skall....

Jupp, har provat det...fick ju låna av Inger så Ira fick det på sig. Kändes skönt att komma hem till en icke-skällande hund....hon skäller ju som besatt annars när man kommer på gården =( Men behöver kolla så det inte löser ut sig för lätt, är en fin balansgång mellan hennes skall o prat o pratet vill jag inte ha bort...

Har inga problem att hålla mig hemifrån, känns bättre nån annanstans. Hemma är det mest tomt, ändå har vi ju haft Dollar utlånad till alla möjliga o är lite vana av att ha det så här...men det är väl för att man vet att det är definitivt, eller nåt....Blir en vanesak....

Handlade massor när vi var iväg, känns skönt det oxå. R är hemma imorron så då kan vi göra det vi känner för, eller det vi behöver men vi behöver iallafall inte tänka på att handla. Håller mig till min veckohandling då jag upplever (o ser) att det inte går åt lika mycke pengar som när man månadshandlar o sen ska småhandla här nere i affären. Inge roligt att handla mycke o tänka på att få med allt....men vad gör man inte för att hålla ner kostnaderna...

Solen har smygit sig fram, hoppas att den håller sig framme hela dan imorron. Då är det lite uteplantering som gäller samt altanen. Vi hade sagt att vi skulle gå till Parken imorron, men båda är lite osäkra på om vi vill gå. Men det behöver vi ju inte bestämma förrän imorron så det är ingen brådska... Nu ska jag äta för jag är hungrig, sen hoppas jag på att maken vill ha en "fredagsmys" med mig =)


Kommentarer
lillasyster

Du tycker inte det räcker med 4 katter =P

2010-04-29 @ 20:55:53
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0