Plugg

Varit flitig på förmiddan... Gick ut med hundarna nästan direkt när A gick till bussen för att sen sätta mig o leta efter olika skolpapper o dra ut....hittade en påbörjad färgpatron till skrivaren, men nu har den patronen oxå tagit slut så nu kan jag inte göra nåe mera med det. Bara att sätta sig o läsa en del då för det finns ju huuur mycke som helst av den varan. Såg nu att vårt fall kommit ut på Blackboard (där skolan lägger ut allt material) så nu är det väl bara att läsa igenom o se om man ska söka nåe särkilt i böckerna...

Ja sysselsättning är det ingen brist på. Tänkte faktiskt lägga mig en stund när A gått iväg, men satte fart istället o det är ju faktiskt bättre....det lär ju inte hända nåt om jag inget gör =)

Har två ganska utslagna hundar här, undrar varför?? Ronja kan jag förstå för det blev en händelserik eftermiddag igår av att vara i lekparken med massa barn, men Dollar kan man ju undra varför han snarkar så taket lyfts snart...hahaha. Tror inte om jag vet nån hund som snarkar värre än honom...

En riktig ren/åskskur har vi haft nu under dan. Såg inga blixtar men det mullrade hårt, å skuren som kom var ingen vanlig skur. Nog för att man brukar säga att det regnar så mycke så man jämför med att hälla en hink vatten, men det här vet jag inte....jämföra med vattensprutan från brandbilen kanske. Trodde det haglade när det lät så konstigt men det var bara regnet som slog så hårt. Till o med Ronja funderade vad det var...å Dollar bara snarkade =) Men nu håller himlen på att bli blå o solen bryter igenom lite grann...tror dock inte det blir nåt kanonväder i eftermiddan.

Hade hoppats på att höra nåe från Rejmes om vår bil, men det verkar trögt =( Kan inte vara nåt de prioriterar... Men jag hoppas de hör av sig under eftermiddan iallafall. Ska låna bil sen o det vore lämpligt om våran bil var färdig då så kan vi hämta den på en gång...

R ska på massage, kanske inte det viktigaste att låna bil till men med tanke på hur bra han blitt av att få denna massage så vill jag att han fortsätter få det regelbundet... kanske finns hopp om att det kan bli "bra" i ryggen/nacken. Frisk är ju ingen idé att tro men kanske kan slippa många problem som nu funnits =) Hur som helst så har det varit ett bra år sen han började där....

Jahapp ska väl se om jag ta mig för nåt av allt som behöver göras här hemma nu innan jag ska ta mig en sväng för att hämta bil.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0