Varierar

Ja det gör det verkligen i min bloggstatistik. Upp o ner hela tiden. Ett tag var den ganska jämn, men...ja inte nu längre...

Solen lyser o det ser skönt ute. Blir dock lite kallare när det är klart väder. Gick upp tidigt då A skulle till Boda Borg hela dan, så R o jag har hunnit mysa o gått en sväng med vovvarna redan. Ska måla fönstret på uthuset idag är tanken. Sen hoppas jag på att vädret är ok imorron med så ska jag rödfärga lite till, trät sög så mycke förra gången så väggen ser helt flammig ut nu....

Sen blir det lite mer uppsatsarbete. Usch!! Kommer inte på nåe bra sätt att begränsa arbetet, vilket kommer att ge ett för stort arbete i både tid o utrymme.

Nu fick vi fikagäst så kaffe är det som gäller....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0