Väntar

Min nöt!! Det enda jag sa igår var att "imorron kan jag ta sovmorron"....A har hemstudiedag så jag hade ingen orsak att gå upp utan skulle få sova...Men som sagt nöten jag =) Lovade att det var heeelt ok att ta Lexie på morronen, jag skulle ju ändå upp?! När jag insåg mitt misstag, vilket var innan syrran åkte hem igår från mig, så ville jag inget säga...hon kan ju inte avboka för att jag ska få sovmorron. Så nu sitter jag här o väntar på barn =)

Kan ju hoppas på att det är en snäll bebis som kommer så vi kan ha en mysmorron =)


Kommentarer
Lillasyster

Mihihi

2009-11-10 @ 16:50:56
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0