Vad göra??

Regnat ute å ville egentligen gå en långpromenad o blitt lite pigg - synd!! I övrigt har jag läst lite artiklar, fixat en bradig stund i tvättstugan...å så släpade jag upp R vid 8 imorse, tror inte det var så där jätteuppskattat =) Men han kan ju inte ligga hela dagarna heller...

På måndag får han besked om vad röntgen sa....tror det är pirrigt för honom. Hoppas innerligt att det inte är nåe allvarligt, vill inte vare sig utifrån det jobb det skapar för alla, den smärta det blir för R....å blir han långtidssjukskriven tar ekonomin stryk =( Men jag håller tummen för att det inte är nåe allvarligt....

På gårdagens shopping blev lite uträttat iallafall, fast inte allt. A fick sina inneskor (å bli besviken på att han inte fick köpa nåra dyra DCskor). Sen köpte vi borrmaskiner då de avverkats på löpande band när carporten byggts. Jo kom ihåg lite saker till vovvarna, bland annat ny matskål o blinkhalsband till Ronja. Blir väl en vända till då A skulle ha saker till sitt rum som vi inte köpte....

Uppsatsen går trögt just nu, men det är mest min egen motivation som är i bott. Blir lite ivrig av att få handledaren att höra av sig o tycker det drar ut på tiden innan hon hör av sig...Hon vlle ju träffa mig för dryga veckan sen, eller ja nu är det två veckor sen - då jag var sjuk....sen har jag inget hört av henne.

Ska ta tag i sovrummet idag, har min egen sandlåda bredvid sängen =D Att hundarna kan dra in så mycke grus - helt oootroligt!!! Ska växla lite mellan skrivandet o städandet så kanske inte bägge sakerna blir pest - bara tråkigt! Ser ut att bli finare väder så då kanske vi kan ta vår promenad lite senare.....

Många av de kurser jag sökt för våren är inställda, för få sökande?? Ingen aning, men det blev ju inte som jag hoppats på då...fast jag hade ju sökt en så där 6-7 kurser med varierande poäng.

Ha en bra dag!!


Kommentarer
Jenny

Regnar? Här uppe i backen är det sol

2009-11-18 @ 10:48:13
URL: http://rebblan.blogg.se/
Jenny

Ja men det finns ju så många andra hål o stoppa pengarna i. Snart har vi åkt 1000 mil utan o byta kamrem =/

2009-11-18 @ 12:39:37
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0