Vaccinerad

Efter funderingar om hur vi skulle göra, så tog vi o vaccinerade oss idag (inklusive A). Men både jag o R var ganska överrens om att hade det inte varit en resa på G över jul så hade vi inte vaccinerat oss. Vore ju pest att vara sjuk då =( Nu är det väl bara att avvakta om vi får några av alla dessa biverkningar som alla får - klarar mig dock bra utan!!

Vaccinationstid plus väntande i kö tog totalt 1 timme o 45 minuter....inte det roligaste, men tror inte köandet kommer vara bättre de närmaste veckorna. Å jag räknade med iallafall 2-2½ timme i kö.

Åkte å handlade efter, så nu har vi mat hemma igen =) Ne då, men regelbunden handling så är det sällan tomt, fast märker på matkontot om vi inte åker regelbundet o handlar - blir av nån orsak dyrare då. Hahahaha, att handla i vår "lilla" närbutik är absolut inte det billigaste alternativet, även om det bara handlar om mjölk, bröd o andra saker som går åt....

Nu ska jag kolla hur det går för A, han pluggar inför prov imorron samt var det nåe han ville prata om - karriärspaning =) Det nya istället för praktik, som A:s klass ska ut på nästa vecka om de hittar nån plats....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0